ΠΣΑΕΠ_Σημαντικές ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ για την αγωγή


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ     ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


**Νέος τρόπος έγκαιρης συμμετοχής για αυτούς που δεν τους υπογράφουν το έντυπο Γ, ούτε την βεβαίωση προϋπηρεσίας από τον ΟΠΣΥΔ
***Δυνατότητα κατάθεσης και από ΕΕΠ, ΕΒΠ

Συνάδελφοι μετά από κύμα ερωτήσεων προς τα τηλέφωνα επικοινωνίας που έχουμε δώσει, αλλά και από δεδομένα που προκύπτουν από διάφορες α/θμιες σας παραθέτουμε τις συχνότερες ερωτήσεις με τις απαντήσεις τους.

Ερ. : Στο έντυπο Α εκεί που λέει "Ημερομηνία διορισμού/πρώτης τοποθέτησης" συμπληρώνω την ημερομηνία που με προσέλαβαν πρώτη φορά ως αναπληρωτή ή ωρομίσθιο, την ημερομηνία μετά το 2013 ή μετά το 2015;

Απ.: Συμπληρώνεις την ημερομηνία που σε προσέλαβαν πρώτη φορά ως αναπληρωτή ή ωρομίσθιο, όποτε κι αν είναι αυτή;

Ερ.: Στο έντυπο Α εκεί που ζητάει "Ειδικότητα" τι συμπληρώνω;
Απ.: Συμπληρώνεις δάσκαλος, νηπιαγωγός κλπ αναλόγως τι είσαι.

Ερ.: Στο έντυπο Α εκεί που ζητάει "Θέση" τι συμπληρώνω;
Απ.: Συμπληρώνεις δάσκαλος, νηπιαγωγός κλπ αναλόγως τι είσαι, όπως και παραπάνω.

Ερ.: Στο έντυπο Α εκεί που ζητάει "Υπηρεσία πρώτης τοποθέτησης" τι συμπληρώνω;
Απ.: Συμπληρώνεις την πρωτοβάθμια που εργάστηκες πρώτη φορά ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος

Ερ.: Στο έντυπο Α εκεί που ζητάει "Υπηρεσία που υπηρετώ " τι συμπληρώνω;
Απ.: Συμπληρώνεις την πρωτοβάθμια που εργάζεσαι τώρα ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος. Το ίδιο κάνεις και εκεί που σου ζητάει την υπηρεσία από την οποία μισθοδοτείσαι.

Ερ.: Μου υπέγραψε ο διευθυντής ή η διεύθυνσή μου το έντυπο Γ. Πρέπει να προσκομίσω τη βεβαίωση προϋπηρεσίας οπσυδ και τις βεβαιώσεις αποδοχών από κάθε διεύθυνση που εργάστηκα;
Απ.: Όχι, αν σου έχει υπογράψει κάποιος από τους παραπάνω το έντυπο Γ, δεν χρειάζεσαι ούτε τη βεβαίωση προϋπηρεσίας οπσυδ ούτε τις βεβαιώσεις αποδοχών.

Ερ.: Δεν μου υπέγραψε ο διευθυντής ή η διεύθυνσή μου το έντυπο Γ. Τι κάνω τώρα;
Απ.: Αρχικά ζητάς άμεσα από την διεύθυνση σου τη βεβαίωση προϋπηρεσίας οπσυδ σφραγισμένη, ώστε να τη στείλεις μαζί με τα υπόλοιπα έγγραφα ως τις 18/12/2018. Στη συνέχεια αναζητάς τις βεβαιώσεις αποδοχών από κάθε διεύθυνση που εργάστηκες. Προσοχή: Κάνεις αίτηση για τις μηνιαίες και την ετήσια από κάθε διεύθυνση που εργάστηκες από 1/1/2015 κι έπειτα και τις στέλνεις στον δικηγόρο μέχρι τις 28/02/2019.

(ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ) Ερ.: Δεν μου υπογράφουν στη διεύθυνση ούτε τη βεβαίωση προϋπηρεσίας από τον οπσυδ. Τι κάνω;
Απ.: Βγάζεις μια φωτοτυπία όλες τις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας (αυτές που καταθέτουμε κάθε χρονιά στις διευθύνσεις για να κάνουμε ανάληψη υπηρεσίας) και τις στέλνεις στον δικηγόρο μαζί με τα υπόλοιπα έντυπα ως τις 18/12/2018. Στη συνέχεια αναζητάς τις βεβαιώσεις αποδοχών από κάθε διεύθυνση που εργάστηκες. Προσοχή: Κάνεις αίτηση για τις μηνιαίες και την ετήσια από κάθε διεύθυνση που εργάστηκες από 1/1/2015 κι έπειτα και τις στέλνεις στον δικηγόρο μέχρι τις 28/02/2019.

(ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ)Ερ.: Στην διεύθυνση ζήτησα βεβαίωση προϋπηρεσίας του οπσυδ και μου είπαν να κάνω αίτηση και θα με ειδοποιήσουν να πάρω να την πάρω αργότερα. Τι κάνω σε αυτήν την περίπτωση;
Απ: Αν και είναι δύο κλικ δουλειά η συγκεκριμένη βεβαίωση... κάνεις την αίτηση για βεβαίωση προϋπηρεσίας του οπσυδ. Αν δεν σου την έχουν δώσει μέχρι το τέλος της εβδομάδας ακολουθείς τον ακριβώς παραπάνω τρόπο με τις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας που έχεις ήδη στην κατοχή σου.

Ερ.: Δεν μου υπέγραψαν το έντυπο Γ, οπότε πρέπει να καταθέσω τις μηνιαίες και ετήσιες βεβαιώσεις αποδοχών από κάθε διεύθυνση που εργάστηκα από 1/1/2015 κι έπειτα. Πως θα τις λαβω αυτές πρωτότυπες;
Απ.: Καταρχάς κάνεις αίτηση μέσω mail ή από κοντά για να τις λάβεις. Ζητάς είτε να σου τις στείλουν είτε ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΕΣ με ταχυδρομείο, είτε ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΕΣ μέσω mail ώστε να τις εκτυπώσεις έγχρωμες, είτε εξουσιοδοτείς έναν κούριερ ή έναν γνωστό/φίλο/συνάδελφό σου που δουλεύει πλέον εκεί ώστε να τις παραλάβει και να σου τις στείλει. Είναι χρονοβόρο, αλλά έχεις δικαίωμα να τις στείλεις στον δικηγόρο μέχρι τις 28/02/2019.

Ερ.: Έχω ήδη καταθέσει αίτηση μη παραγραφής στην διεύθυνσή μου. Πρέπει να κάνω καινούργια;
Απ.: Όχι, ζητάς από τη διεύθυνση μια φωτοτυπία αυτής που κατέθεσες που να αναγράφεται ο αριθμός πρωτοκόλλου.

Ερ.: Έχω ήδη καταθέσει αίτηση μη παραγραφής σε όλες τις προηγούμενες διευθύνσεις μου. Πρέπει να πάρω αντίγραφα από όλες;
Απ.: Όχι, αρκεί ένα αντίγραφο από την διεύθυνση που είσαι τώρα φυσικά με τον αριθμό πρωτοκόλλου επάνω.

Ερ.: Έχω ήδη καταθέσει αίτηση μη παραγραφής στην διεύθυνσή μου αλλά δεν μου την έχουν πρωτοκολλήσει ακόμα. Τι κάνω;
Απ.: Έχεις δύο εναλλακτικές. Καταρχάς αυτήν την αίτηση χρειάζεται να την έχει ο δικηγόρος το αργότερο στις 28/02/2018, οπότε μπορείς να παραλάβεις και να στείλεις το φωτοαντίγραφο αργότερα. Μπορείς επίσης επί τόπου να συμπληρώσεις μια νέα αίτηση και να ζητήσεις αριθμό πρωτοκόλλου και να πάρεις φωτοαντίγραφο.

Ερ.: Αν δεν προλάβω να στείλω τα απαιτούμενα έγγραφα μέχρι τις 18/12/2018, χάνω το δικαίωμά μου στην αγωγή; Να μην τα στείλω καθόλου;
Απ.: Όχι, αγωγή μπορείς να κάνεις όποτε θέλεις. Αν δεν τα αποστείλεις στην απαιτούμενη ημερομηνία δεν θα βρίσκεται το όνομά σου στο πρώτο κύμα αγωγών που θα κατατεθεί και θα αφορά την διεκδίκηση των αναδρομικών του έτους 2015 και 2016. Ωστόσο, εννοείται ότι επειδή αρκετοί είναι πιθανόν να μην προλάβουν να πραγματοποιηθεί κι άλλη αγωγή αρχές του νέου έτους.

Ερ: Είμαι ΕΕΠ και ΕΒΠ. Μπορώ να κάνω κι εγώ τις αιτήσεις;
Απ.: Φυσικά και μπορείς, αφού κι εσύ είσαι με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου.

Για περισσότερες απορίες καλείτε στα τηλέφωνα επικοινωνίας που σας έχουμε ήδη δώσει στην αρχική μας ανακοίνωση.



Σχόλια